zondag 28 februari 2016

Wrap up Februari

Februari is al weer bijna om en daarmee is het ook meteen weer tijd voor mijn wrap up! Ik las deze maand 6 boeken en hier komen ze



Ik begon deze maand met Cress, het derde deel van The Lunar Chronicles. Dit boek was opnieuw een super goed deel en ik maakte me zoveel enthousiaster voor Winter (wat een beest van een boek is dat zeg). 
Lees hier mijn volledige recensie.

Na Cress wilde ik even iets snels tussendoor lezen voordat ik Simon Vs. zou aanschaffen. Dus begon ik in Lobsters. Echt een leuk boek, en op sommige momenten pijnlijk herkenbaar.
Lees hier mijn volledige recensie.

Na Lobsters kon ik beginnen in Simon vs. De verwachtingen van de rest van de wereld. (Uitgeleend dus helaas niet aanwezig voor de foto sessie) En dit boek is echt geweldig, het is elke positieve recensie dubbel en dwars raak. I love you Simon!    
Lees hier mijn volledige recensie.

Terwijl ik wachtte tot Fairest binnen kwam dook ik in Black Widow: Forever Red. Erg leuk boek, soms een beetje oppervlakkig maar dat het om Black Widow draait maakt eigenlijk het grootste deel alweer goed, hier komt binnenkort nog een recensie van!

Daarna lag Fairest al op mijn te wachten, de novella die hoort bij The Lunar Chronicles, en hier heb ik van genoten, ik heb nog steeds geen sympathie voor Levana maar haar achtergrond is zeker leuk als extra informatie. 

En ik sloot de maand af met Ik geef je de zon, die ik mocht ontvangen van Blossom Books. En dit boek was ook weer zo goed, het was mooi om te lezen, heftig en toch op sommige momenten nog grappig ook. 
Lees hier mijn volledige recensie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten