vrijdag 11 september 2015

Favorite Fictional Boyfriends


Nog nooit ben ik een jongen tegen gekomen die zo perfect is als in de boeken die ik lees, wel eens jongens gehad die close waren, maar toch waren ze steeds net niet zo knap als Caleb, of net niet zo oplettend als Augustus Waters (Ja I know dat ze beide door Ansel Elgort gespeelt worden, laat me maar gewoon even haha)
Ik zag dit voorbij komen bij MyPinkFairytale en kon het niet laten om dit zelf ook te willen maken. Dus tada!



Als eerst, zoals je hier al boven zag: Finnick Odair,
terwijl ik de eerste keer dat ik de boeken las een zware hekel aan hem had, had ik pas de tweede keer echt door hoe diep zijn karakter eigenlijk was, en bam daar ging ik op mijn bek. Ik was voor hem gevallen, hard. 
Maar wat een schatje is het eigenlijk! Must be protected at all costs! 

Augustus Waters
*zwijmel* Ik weet niet of iemand perfecter kan zijn dan hij, misschien omdat hij al zo knap is, maar oooooh waarom kom ik hem nou nooit tegen op straat?! (okay dit is niet waar, ik heb Ansel ontmoet *fangirlt*) 
Ik weet niet eens wat ik het leukst aan hem vind, maar als hij voor mijn deur staat dan weet ik het wel hoor



Klaus Mikaelson
Eigenlijk is dit slecht, Klaus is een van de slechste personen op de aarde denk ik. Maar ooowh ik weet zeker dat hij een heel schattige boyfriend kan zijn, zo beschermend en elegant. Zolang hij maar niemand die ik ken vermoord vind ik het goed hoor. 

Maxon Schreave
Maxon stal meteen mijn hart in het begin van The Selection. en sindsdien ben ik alleen maar meer van hem gaan houden, Hij is ookal zo perfect. Ik wil gewoon graag een verfilming waarin ik hem kan zien en mijn liefde nog groter kan worden. 

*zwijmel zwijmel*

1 opmerking: