woensdag 13 april 2016

Wrap up || Maart



Ik ben beschamend laat met mijn wrap up van vorige maand, maar ik moest hem toch nog maken van mezelf dus hierbij!








Als eerst las ik eindelijk Winter uit, hiermee kwam het avontuur van de crew tot einde, maar wauw wat heb ik van deze serie genoten. Zodra ik dit boek neerlegde wilde ik eigenlijk meteen weer in Cinder beginnen.

Omdat ik vanavond naar de voorstelling Ik en Simon ga, las ik ook het boekje wat Simon Keizer heeft uitgebracht, het zijn allemaal korte verhalen/columns en het leest echt super snel weg, ik kon hem in 1 avond uitlezen en het maakte me zo enthousiast voor de voorstelling!

Ook las ik Stars Above, omdat ik nog even van the Lunar Chronicles wilde genieten, en jaa! Wat een geweldige novella's, ik heb zo genoten en gelachen. Perfect als afsluiting









Bij het James Dashner event nam ik De Labyrintrenner files mee, net wat meer informatie bij de serie. Het is echt heel fijn om op deze manier meer te weten te komen over bepaalde personage's. Echt een aanrader!

Hierna dook ik in Truthwitch (e-book) voor de Brookworms-readalong op instagram, Ook een aanrader als je van Fantasy houdt!

Ik las ook A Court of Throns and Roses en ik ben zo enthousiast over dit boek! Ik heb alleen maar liefde voor dit boek!

Voor Yalfest las ik Anna and the French Kiss, en hier voor ook zoveel liefde! Ik had er zo weinig van verwacht en het heeft me verbaasd, deze serie is tot nu toe geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten