vrijdag 4 maart 2016

Winter - Marissa Meyer (The Lunar Chronicles #4)

Princess Winter is admired by the Lunar people for her grace and kindness, and despite the scars that mar her face, her beauty is said to be even more breathtaking than that of her stepmother, Queen Levana.

Winter despises her stepmother, and knows Levana won’t approve of her feelings for her childhood friend—the handsome palace guard, Jacin. But Winter isn’t as weak as Levana believes her to be and she’s been undermining her stepmother’s wishes for years. Together with the cyborg mechanic, Cinder, and her allies, Winter might even have the power to launch a revolution and win a war that’s been raging for far too long.

Can Cinder, Scarlet, Cress, and Winter defeat Levana and find their happily ever afters?




Ik keek zo uit naar dit boek, maar door de dikte was ik een beetje bang om er in te beginnen. Toch vloog ik er doorheen. 

Dit boek is een van de beste eindes van een serie ooit. Het is spannend, maar het einde is zo perfect, net een sprookje ;)
Je leert in dit boek Winter en Jacin kennen, en ze zijn een mooie toevoeging aan the crew, De personage's zijn zoals eerder weer perfect, en ik word met elke pagina meer verliefd op ze.

De verhaallijn is weer geweldig, de opbouw naar de 'battle' tussen Cinder en Levana was zo spannend, het voelde niet alsof je een boek van 800 pagina's had, er was genoeg spanning en geen moment saai. 
Je leert Lunar kennen, iets waar ik heel erg naar uit keek. 

Dit boek is echt een waardig einde voor deze serie, ookal keek ik er haast tegen op omdat het van mij nog wel langer door mag gaan. Ik denk dat deze serie een van mijn favorieten aller tijden gaat worden, wauw.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten