vrijdag 11 maart 2016

Winactie: Boekenlegger pakket

Ik beken: ik ben een boekenlegger freak. Ik spaar ze, ik raak ze kwijt, ik koop er 80 voor in de plaats. Nu heb ik speciaal voor jullie wat mooie boekenleggers aan de kant gelegd, en ik vond het nu een mooi moment om hiermee een winactie te doen!




Even op een rijtje, wat kan je winnen!

  • Lobsters ansichtkaart
  • Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld boekenlegger
  • Simon vs de verwachtingen van de rest van de wereld buttons
  • Ik geef je de zon boekenlegger
  • List en Leugens boekenlegger
  • Booklover button
  • The Fault In Our Stars ketting 
Hoe doe je mee?

  • Volg mij op Bloglovin:  KLIK
  • Like mijn blog op Facebook: KLIK
  • en laat hieronder een reactie achter!
Je kan mee doen tot zaterdag 19 maart 18:00, en zondag 20 maart maak ik de winnaar bekend!

Veel succes en alvast bedankt voor het meedoen!

4 opmerkingen:

  1. Oehh leuke winactie!! Ik spaar boekenleggers ook echt, en die TFIOS ketting is mega leuk!! Ik volg je op Facebook en bloglovin, nu maar duimen dus! ;(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vet! Ik moet echt boekenleggers gaan verzamelen, de mijne zijn altijd zoek! ;)

    BeantwoordenVerwijderen