vrijdag 5 februari 2016

Wrap up januari.

Ik ben dit jaar weer heel enthousiast begonnen met lezen na een mini reading slump in december. En ook dit jaar ga ik weer maandelijks laten zien welke boeken ik gelezen heb. Dus hierbij, Mijn wrapup!





Ik wilde deze maand beginnen met een klein boekje, om meteen mijn reading challenge een boost te geven. Dus dook ik met mijn hoofd in de schoolboeken en las ik Fantastic Beasts and where to find them Hele leuke toevoeging aan de Harry Potter serie en het was zeker vermakelijk.

Daarna lukte het me eindelijk om echt door te lezen in Clockwork Princess, het laatst deel van The Infernal Devices. Na veel tranen en huil geluiden was dan deze serie afgelopen, en kon deze eindelijk terug in mijn boekenkast. Goed boek.   Lees hier mijn recensie

Eindelijk mocht ik dan van mijzelf in Omhulde Stad beginnen. en wauw wat een sterk tweede deel! Ik ben helemaal verkocht en kan mezelf nog met moeite inhouden om niet meteen het derde deel te kopen.    Lees hier mijn recensie



Ik las ook nog City of Fallen Angels uit, ik heb deze als eboek en helaas geen foto van, dit deel overtuigde me weer om The Mortal Instruments uit te gaan lezen.    Lees hier mijn recensie

Nu was het eindelijk tijd om in Cinder te beginnen, het eerste deel in The Lunar Chronicles. En wat een geweldige serie! Ik ben helemaal verkocht!    Lees hier mijn recensie

Ik sloot de maand af met het tweede deel van Lunar Chronicles, namelijk Scarlet dit boek was even goed, misschien wel iets bter dan zijn voorganger!  Lees hier mijn recensie

Welke boeken heb jij gelezen deze maand?




1 opmerking:

  1. Jaaa, Clockwork Princess was zo ontzettend goed <3 Ik ga ook snel beginnen in Omhulde Stad!

    BeantwoordenVerwijderen