vrijdag 8 januari 2016

Room Tour!

Van de zomer heb ik mijn kamer volledig opnieuw ingericht, ik behield wel dezelfde meubels maar ik ging van muren vol met posters naar een rustigere uitstraling. Al langer wil ik mijn kamer aan jullie laten zien en ik ben eindelijk zover dat het ook echt af voelt. Dus hierbij mijn kamer!




Zelfs op de overloop is al meteen duidelijk welke kamer van mij is, ik ben nog steeds super blij met mijn Joe Jonas poster en dat is er ook eentje die nooit weg gaat. Daarboven hangt een postertje van Hitkrant die bij het concert van Joe Jonas gemaakt is, en het bordje met Love heb ik ook van mijn moeder gekregen

Je loopt er bijna tegen aan als je binnenkomt, mijn bed. Het is een klein beetje een rotzooitje zo maar ik moest snel wat dingen kwijt van mijn bureau. Er liggen kussens van de Action en van Primark en het dekbedovertrek is van Ikea.

Boven mijn bed hangen 2 grote posters, van Mockingjay part 1 en Allegiant, Daarnaast hang ik foto's op met kleine wasknijpers, en hangt er nog een poster die in mijn Divergent boek zat en 2 boeken posters 

Dan heb je mijn muur met mijn boekenkasten en kledingkast, dit is de enige muur die ik niet geschilderd heb, aangezien het meeste verstopt gaat achter mijn kasten. De witte boekenkast is een billy en de andere 2 heb ik al jaren dus geen idee waar die vandaan komen. Boven op mijn boekenkasten staan cd's, videobanden die ik dubbel heb, lege doosjes van mijn pops! en een mooie tekening die Joost voor me gemaakt heeft. 

Naast mijn bed staat meteen mijn bureau, met daarboven nog een boekenposter .Op mijn bureau ligt altijd mijn laptop, daarnaast een klein dienblad met 2 kaarsen. Ook ligt er altijd een boek aangezien ik het als nachtkastje gebruik. 

Boven mijn bureau heb ik nog een plank met al mijn dvd's, oa. That's 70's show, Pirates of the Caribbean, Twilight, Hunger Games, Harry Potter, en verschillende losse films en serie;s

Dan staan naast mijn bureau nog 3 kastjes, die ik nooit opgeruimd krijg. In de twee helmer kastjes zitten voornamelijk make-up, haarproducten, verzorgingsproducten en voorraad. In de andere kast zit voornamelijk spullen die ik nergens anders kwijt kan Tussen de kastjes en de muur staat een bak vol met foto's van vroeger, en daarboven op ligt een tas vol met andere tasjes die ik graag bewaar, maar waardoor het er altijd rommelig uitziet.

Wat is je lievelings plek in je kamer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten