vrijdag 1 april 2016

Boeken Haul januari, februari, maart 2016

Ik was eind januari eindelijk van mijn boeken-ban af en ik mocht weer los gaan in de boekwinkel! Ik spaarde wat boekjes bij elkaar en hierbij het resultaat van de eerste 3 maanden van dit jaar!



Mijn eerste aankoop van het jaar was Lobsters, speciaal voor Yalfest, (waar ik helaas niet meer naar toe ga) en wat heb ik genoten van dit boek!
Daarna was ik aanwezig bij de releaseparty van Simon vs. De verwachtingen van de rest van de wereld, en hier nam ik de rode versie van mij (de blauwe staat nog erg hoog op mijn verlanglijstje)
Omdat ik bijna klaar was met The Lunar Chronicles kocht ik de bijhorende novella's: Fairest, en Stars Above

Ik bestelde The Sky is Everywhere van Jandy Nelson nadat ik Ik geef je zon had gelezen, 
Ook bestelde ik Anna and the french kiss en Isla and the happily ever after, helaas was Lola and the boy next door uitverkocht!
En toen ik De 5de Golf tegen kwam in de boekenvoordeel kon ik hem natuurlijk niet laten liggen!


Ik kocht Geestesoog en De Labyrintrenner files bij het Event van James Dashner. Ik ben zeker benieuwd naar Geestesoog, het klinkt heel vet!
En net kocht ik Lady Midnight, ik ben nu bezig in City of Heavenly fire en dan weet ik tenminste dat er nog meer voor me klaar ligt uit de shadowhunter wereld.

1 opmerking: