maandag 21 september 2015

Persoonlijke update #1


Nu school weer begonnen is heb ik het natuurlijk wat drukker dan tijdens de vakantie,
Vandaag leek het me even goed om een persoonlijke update te geven, zo kan ik mijn ei ook even kwijt en leren jullie me meteen wat beter kennen


Ik ben nu gestart op de Hogeschool van Amsterdam waar ik de opleiding Media, Informatie en Communicatie volg. Deze opleiding is heel erg gericht op media in de vormen van magazine's, radio tv, maar ook blogs, youtube en social media. Ik weet al sinds jongs af aan dat ik wil schrijven en ik hoop dat ik op deze opleiding mijn 'roeping' ga vinden aangezien ik geen idee heb wat ik met schrijven wil doen.
Deze opleiding kost wel veel tijd, ik heb dan maar weinig contact uren (3/4 korte dagen les) maar buiten school moet ik er wel veel aan werken, zo moet ik op dit moment een onderzoeksrapport maken over het demografische profiel van 18 t/m 24 jarige.
En geloof me dat is best veel werk.

Daarnaast begin ik volgende week bij een therapeut, ik heb zelf het idee dat ik in een depressie zit maar ik wil graag met iemand die er verstand van heb uitzoeken wat ik precies heb en ik hoop dat ik hierbij geholpen kan worden. Ik ben mezelf namelijk nogal zat soms. Daarbij zit mijn moeder nu in de ziektewet en is daarom hele dag thuis waardoor het soms niet altijd even goed loopt tussen ons.


Gelukkig heb ik toch nog tijd over om te lezen, vooral aangezien ik 1 uur heen en 1 uur terug in de trein zit naar mijn school en mijn to-read stapel gaat er zo eens stuk sneller doorheen. En ga ik echt niet stoppen met bloggen, wel kan het soms voorkomen dat ik een dag mis met posten maar dat betekend dan ook echt dat ik geen tijd heb gehad om te schrijven, dus alvast sorry hiervoor

Dus dit was even wat ik kwijt wilde, ik wil jullie in ieder geval bedanken dat jullie mijn blog volgen, en het betekend echt veel voor me dat mensen mijn mening willen lezen over boeken. 
Thank you

Geen opmerkingen:

Een reactie posten