zondag 20 september 2015

The Invasion of The Tearling - Erika Johansen || Review

With each passing day, Kelsea Glynn is growing into her new responsibilities as Queen of the Tearling. By stopping the shipments of slaves to the neighboring kingdom of Mortmesne, she crossed the Red Queen, a brutal ruler whose power derives from dark magic, who is sending her fearsome army into the Tearling to take what is hers. And nothing can stop the invasion.


!Kan spoilers bevatten!

Als je geen genoeg kan krijgen van Kelsea de koningin van Tearling is er gelukkig een tweede deel. En wauw wat heb ik opnieuw genoten van dit boek. 

In dit boek merk je nog meer hoe Kelsea verandert in ene sterke koningin en haar krachten leert kennen. Haar vooruitgang als personage is echt perfect gewoon. Ook ontwikkeld ze langzaam een relatie met Penn (Ik ship het.)

Je leert in dit boek meer over The Red Queen, maar nog steeds is ze aardig mysterieus. (ik eis een derde deel nu.) En je leert eindelijk meer over het onstaan van Tearling, en wauw het is beter dan ik had verwacht. 

Ik zal kort blijven en zo min mogelijk proberen te spoilen maar als je ook genoten heb van het eerste deel is dit zo'n aanrader, het is opnieuw echt een pracht boek en ik kijk nu al erg uit naar het volgende deel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten